Assalamu'alaikum dan salam sejahtera..........Selamat datang ke blog Mekarharum, Mata Pelajaran Vokasional Landskap dan Nurseri, SMK Telok Kerang, Pontian, Johor..........Indahkan kawasan tempat kediaman kita dengan landskap yang cantik dan menarik

Saturday, May 22, 2010

PANDUAN DAN TIP MEMBINA LANDSKAP DAN TAMAN

Dalam blog ini saya cuba memaparkan panduan dan tip membina landskap dan taman. Mungkin ia boleh digunakan semasa hendak membina landskap dan taman yang lebih menarik dan profesional. Panduan dan tip ini saya ambil dan kumpulkan daripada majalah-majalah, buku-buku dan nota-nota. Dalam tulisan itu, saya banyak menggunakan grafik berbentuk foto agar panduan dan tip itu lebih mudah difahami. 

Saya gunakan panduan itu semasa saya mengajar pelajar-pelajar landskap saya sebagai bahan pengayaan agar mereka lebih memahami bidang perlandskapan.

Insyaallah saya akan tambah lagi panduan-panduan mengenai pembinaan landskap dari masa ke semasa mengikut kesempatan dan ruang yang ada. Saya mohon maaf jika mungkin ianya tidak cukup profesional . Sila klik pada ruang 'Panduan Membina Landskap/Taman'.  

No comments:

Post a Comment