Assalamu'alaikum dan salam sejahtera..........Selamat datang ke blog Mekarharum, Mata Pelajaran Vokasional Landskap dan Nurseri, SMK Telok Kerang, Pontian, Johor..........Indahkan kawasan tempat kediaman kita dengan landskap yang cantik dan menarik

Thursday, May 6, 2010

NOTA DAN LATIHAN LANDSKAP DAN NURSERI TINGKATAN 4

Mulai hari saya berusaha untuk uploadkan nota-nota dan soalan-soalan latihan yang saya buat untuk murid-murid saya ke alam siber. Sebagai permulaan saya akan uploadkannya daripada Tingkatan 4 sebab pada tahun ini saya mengajar Landskap & Nurseri di Tingkatan 4. Sebenarnya nota-nota tersebut saya ambil daripada Modul Pembelajaran dan Modul Pentaksiran. Sesiapa yang berminat sila klik pada sidebar 'Nota dan Latihan Landskap & Nurseri Tingkatan 4'. Kemungkinan juga semasa download tu mengambil banyak masa. Saya minta maaf kerana itu bukan kerja saya. Saya hanya menumpang seco'it daripada seco'ot kemudahan yang ada di alam siber ini.  

No comments:

Post a Comment