Assalamu'alaikum dan salam sejahtera..........Selamat datang ke blog Mekarharum, Mata Pelajaran Vokasional Landskap dan Nurseri, SMK Telok Kerang, Pontian, Johor..........Indahkan kawasan tempat kediaman kita dengan landskap yang cantik dan menarik

Friday, November 11, 2011

MAJLIS GRADUASI TINGKATAN 5 2011

Pagi ini bertempat di Dewan A, pelajar-pelajar Tingkatan 5 menghadiri Majlis Graduasi Tingkatan 5 2011. Ini termasuklah pelajar-pelajar Tingkatan 5 Landskap. Majlis yang dirasmikan oleh En. Abdul Rahim Bin Lamin, Pegawai Pelajaran Daerah Pontian nampak meriah apabila pelajar-pelajar memakai pakaian graduasi serba biru.

Selain daripada guru-guru, ibu dan bapa pelajar-pelajar turut hadir untuk meraikan anak-anak mereka buat kali terakhir di SMKTK sebelum menghadapi peperiksaan SPM pada minggu hadapan. Selepas tamat menghadapi peperiksaan nanti, tentunya diorang bertaburan mengikut haluan masing-masing. Datang ke sekolah lagi apabila nak ambil slip keputusan SPM pada Mac 2012.

Semoga dengan pakaian graduasi yang dipakai itu, menjadikan pelajar-pelajar Tingkatan 5 Landskap ini bersemangat untuk menghadapi peperiksaan SPM dan seterusnya melanjutkan pelajaran ke menara gading. Itulah harapan kami warga SMKTK dan ibubapa kalian. Semoga kalian berjaya.





ABD RAHMAN BIN AHMAD

NORAFAZIRA BINTI MOHD ZAIN

ABDUL AZEEM BIN JASNI

NUR AMYZAH BINTI AHMAD

MOHD HASRUL ADHA BIN HASHIM

MOHD ASWARD BIN KAMIS

MOHAMMAD SYUKRI BIN RAMLI

NUR SYUHADA BINTI ARRAZI

MUHAMMAD KAMIL BIN MUSTAFAR

NORJANNAH BINTI MUSA

SITI KHAJAR  BINTI HAMIDNUDDIN

NURUL NAZUA BINTI OSMAN

NUR ATIKAH BINTI ABD.AZIZ

MUHAMMAD HAMIZAN BIN HAZMAN

MOHAMMAD MAWARIDI BIN MOHD TAIB

MOHAMAD ASPI BIN ZULKARNAIN

No comments:

Post a Comment